Sunday, May 24, 2009

Hari Sabtu yang meletihkan......

mmm... Hari Sabtu aku memang penat + letih gilerrrr......9.00 pg, hantar Payin umah Mama... bawak bekal ari ni...'cekodok bilis...'....kul 10.00 pg start basuh kabinet dapur.. tapi...'aku dibantu oleh sorang minah INDON ni...bayar dia ikut jamm.....heee...'dia lap kabinet dapur.. siap panjat tangga.. giler minah ni............4 kali tu dilap nya sebab terlalu...lalu.. kotor......last sekali lap dengan 'Dettol Antiseptic'.......pastu lap cermin dapur....lap kabinet walldrobe bilik tetamu......lap cermin 3 bilik... lap walldrobe bilik aku...sian aku tengok dia....heee.......pastu kami bertiga (aku, Asben & Hotna...Nama minah INDON tu)....pastu kami basuh satu umah ...sampai kul 3.30 ptg.....fuhhhh.. mahu setangah mati........pastu minah tu balik.. upah dia RM60.00.. murah kan.....ok la.....

Petang pi Hari jadi sepupu ....masih kecik lagik.. yang Ke-2 tahun heee...tak bawak hadiah.. tak sempat nak beli.. bzzz........lain kali kasik.. sorry....

makan macam2... lupa nak amik gambar.... nasi beriani ayam...laksa Johor......pulut Durian.....N tapai.. fuhhh kenyang.. ambik Pyin dah dekat kul 6.00ptg.....

1 comment:

  1. ani...kat mane ko amik maid parttime tu.ROger aku no tepon die.Aku pon nak amik maid part timela

    ReplyDelete