Sunday, July 19, 2009

Tesco Setia Alam, Meru

Hari Sabtu tak der aper nak buat... kalau ari cuti macam ni.. Payin memang akan bangun kul 7.30 pg.....bangun jer tido.. terus ajak ayah dia naik"broooommm....broooommm....brooommm....ayah... jom li awei"....hee....korang nak tahu ker.. dia ajak ayah dia naik Moto .. pi beli kuih... haaa...haaa.......ayah nya pun start moto... kami beli nasi lemak kosong-payin punya....Nasi Kerabu-Ibu punya....Kuih Cek Mek Molek-Ayah punya......
Pastu siap pi ronda-ronda taman yang dekat2 tu...balik Payin makan nasi lemak....pastu mandi kolam...."Lam...Lam katanya"
Lepas mandi.....main......lepas main.. karaoke....lepas karaoke... tido.. hee... letih... bukan dia yang karaoke sangat.. ayah dia yang lebih... heee....
aku masak makan tengah hari untuk Payin.....Sup Bayam.....dan Ayam goreng halia...
Aku masak untuk Payin jer sebab kami nak pi mkn kat luor.. takut Payin lapar sangat sebab kami nak kuar lambat lagi....
Petang... pi umah Abang ayah kat Meru,... kami pi makan dulu kat Tesco Setia Alam, Meru... makan Kenny Rogers.....mmm.. kenyang...

Yang lawak nya kat Tesco ni... aku macam nak pengsan kejar Payin....Dia lari nampak aku jalan belakang dia... pastu laju gilerrrr.. aku pun kejar la takut dia pi ke eescalator....semua orang tengok aku.. malu gilerrr.. seyyyy.....apa lagi aku marah dia.. aku cakap jangan buat macam tu.. tempat orang ramai.. nanti hilang....x nak kawan....Ayah dia boley gelakkan aku lari...Hantu betul la.....

No comments:

Post a Comment