Monday, August 24, 2009

Selamat Berpuasa Semua.....

mmm....hari ni dah masuk hari ke-4 puasa... terasa macam kejap plak....tapi yang terasa sangat sebab kena masuk kerja awal giler...7.30a.m- 5.00 p.m.....adusssss.....
Semalam 1st day puasa dalam hari bekerja....so semalam menu biasa jerks...
Nasi Goreng Seafood + Telor Mata kerbau + Air Jagung...

Hari ni bernasib baik sebab kakak Ipar aku ajak berbuka puasa kat umah dia .. ahaksss....dia siap tanya aku nak makan per?
aku cakap je la....Ikan Tongkol masak Kari dengan Kacang Bendi, Ayam Goreng Berempah, Sambal Belacan Mangga, Sayur Kailan Ikan Masin.....blaaa..blaaa..
dia kata 'OK'... wowo... bestnya....tak sabar rasanya.. sebab kakak aku ni pandai masak.. so sure sedap punyeeee......heee.. ada rezki ari ni....

Hari ni aku bekalkan Payin Roti Sapu dengan Nutella.....sedap katanya....sian dia sebab semalam dah pepagi lagi kat umah mama dia minta kuih.. so countermeasure hari ni bekalkan dia kuih.....sekarang ni Payin dah banyak cakap nya....Baca Doa makan (bahasa dia ok)....mengaji sampai 'huruf Jim'.......Pandai marah orang.. buat Hantu.....satu lagi tabiat baru.. setiap hari minta 'ule-ule (gula2) hoke.. adusss.. letih aku nak gosok gigi dia.....kalau tak pastile ribena.. mesti Sugus...

Adussss...abis la gigi......

No comments:

Post a Comment