Tuesday, September 15, 2009

Semalam yang menyedihkan....

Kul 5 aku balik umah.. pastu masak.....
1. Udang masak lemak
2. Daging Rusa goreng bercili
3. Sayur Tauge goreng bersama tauhu
4. Sambal bilis gesek...(resepi mak mertua aku hoke...)

pastu dah siap masak aku pi amik Payin.. hari ni aku nekad untuk 'STOP BREASTFEED' sebab ikut sunnah nabi kalau anak lelaki sampai umur dia 2 tahun jer...

so.. dia dah start mintak.. maaa...nak te'... ma.. nak te'.....
pastu aku start kan operasi sapukan asam jawa adabi.... menangis dia berjuraian airmata.. air mulut pun sama sebab masam... sambil tangan cari air....

meraung2 dia geram kat aku... pastu sama jugak dengan yang sebelah lagi... menangis lagi.. last2 aku tanya dia nak susu?
lepas abis susu.....2 scoop hoke.. 125ml air.. botol kecik.. sebab kul 5, mama bagi tahu yang dia dah minum susu....

aku tengok dia aku rasa sedey sebab sian dia... tapi tu lah.. Maafkan ibu sayang.. Payin dah besar ok.....

No comments:

Post a Comment