Tuesday, November 10, 2009

Arijan's Weds

Last Saturday aku balik kg....tak der ler sampai balik kampung tapi pi balik Jengka, sebab anak sedara asben aku kawen...tapi sebenarnya asben aku demam pagi sabtu tu.. so.. bila dia ok skit baru balik kg.. tapi setengah jalan jer.. sampai Lanchang aku plak drive.. demam kembali semula.. siannn.. tapi nak buat macam mana kena la balik sebab dah janji...

so... sampai pun dah petang semua orang x der ler kat umah kakak ipar aku di Jengka 19...semua ke Bandar Jengka (umah abang sulung).....malam tuu ada Majlis Tahlil & Majlis Akad Nikah...

baru aja nak turun dari rumah Jengka 19, hujan pun turun.. tunggu ler ujan ok baru jalan....sampai je.. orang dah ramai laaa....mmm...terus jer mkn .. heee...heeee....

Payin bukan main seronok la dia sebab ramai giler kengkawan yang seangkatan dengan dia.. terloncat2 tak hengat nak tdo.. on the way balik...tak sempat apa.. mata dah lena....sian Payin keletihan...tapi sampai umah terus bangun siap join geng dia yang baru sampai dari KL.. kul 2`30 baru tido.. tu pun aku dah ngantuk tahap Gaban.. aku tutup lampu.. dia takut.. heeeee....sabo je ler..

No comments:

Post a Comment